Translate

sobota 21. novembra 2020

Chcela som to vyskúšať...

V prvom rade sa chcem poďakovať
za váš záujem o škriatku 
a milé slová v minulom príspevku ku giveaway,
veľmi ma potešili :)
Som rada, že sa vám škriatka páči a zapojili ste sa :)

A teraz k tomu, čo som chcela napísať...splnila
som si ďalší sen..."zahrať" sa na cukrárku 😁
(nemyslím to doslovne)

 Už dávnejšie ma lákala myšlienka vyskúšať 
upiecť viac druhov koláčikov naraz.
Vždy, keď vidím na instagrame tie krabice plné
rôznych sladkých dobrôt, 
som z nich úplne paf...je to nádhera.

Keďže mám už veľkú samostatnú dcéru,
mám po práci viac voľného času...môžem
experimentovať...a teda aj piecť :)
Len keby z toho človek tak nepriberal.
A to aj napriek tomu, že sladím menej, používam
trstinový cukor, či med a špaldovú múku.
Ale také mascarpone a šľahačka - to je riadna
kalorická bomba...


Bola to pre mňa výzva,
 ktorú som dlhšie odkladala. 
Lebo nie vždy mám chuť piecť...a duplovane viac druhov. 
Okrem toho som mala v pláne viac vecí,
napríklad vyskúšať papierové pletenie, 
či macrame...to ste videli v minulých príspevkoch :)

V piatok (minulý týždeň) som si povedala,
že idem na to. 
Po práci som upiekla košíčky a penové pusinky
a v sobotu pokračovala. 
Mala som v pláne ešte cupcake a veterníky...
 Okrem toho všetko naplniť, pripraviť
a poviem vám, 
bol to riadny maratón...ani sa to nezdá...
A to som ich nepiekla veľa kusov...
Neviem, či si to chcem ešte niekedy zopakovať :)

Obdivujem všetky cukrárky,
ktoré toto absolvujú každý týždeň...klobúk dole...


Receptíky na koláčiky sú väčšinou tu na blogu, 
ale ak budete chcieť, šupnem ich aj sem, do tohto príspevku,
nech nemusíte hľadať :)
 
Zdá sa mi, že recept na cupcake
tu ešte nie je, tak to musím napraviť
a pridám ho v blízkej dobe... :)

Krásny víkend...

P.S. dopĺňam odkaz na odpaľované venčeky 😊

4 komentáre:

  1. Mňam, všetky vyzerajú výborne, ale najviac milujem veterníky :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fakt? Boli karamelove s ovocim :-))) dakujem Adka :)

      Odstrániť
  2. Ahojky.
    Nádhera, ste veľmi šikovná.
    Ak by ste boli taká dobrá, poprosím recept na veterníky.
    Ďakujem.
    Zdraví Ľubica

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, dakujem velmi pekne 😊 tu je recept, dam ho aj do prispevku 😉
      https://plnimesinasesny.blogspot.com/2020/06/venceky-z-odpalovaneho-cesta.html?m=1

      Odstrániť