Translate

nedeľa 22. novembra 2020

Maľované taniere..

Tak k tomuto ma inšpirovala moja svokra...spomínala,
že v televízii videla, ako nejaká šikulka
maľovala na hrnčeky a taniere...veľmi sa jej páčili
púpavy...

Keďže mala v piatok narodeniny, hľadala
som na sashe.sk takýto tanier na predaj.
Nenašla som, tak ďalšia alternatíva bola - kúpiť
farbu, tanier a namaľovať :)

Mne maľovanie veľmi nejde, ale povedala
som si, že veď vyskúšam...
Pokukala som po internete a hľadala
nejaké kreslené púpavy, ktoré by som zvládla.
Taniere som kúpila v Pepcu, kus za 1 euro,
farbu na sklo a porcelán v papiernictve
a pustila som sa do maľovania...



Celkom ma to bavilo, 
tak nezostalo len pri jednom :)
V staršom čísle časopisu Dekor som videla
vážku...tak som skúsila aj tú...

Taniere som vypálila v rúre
na 100°C a tak by mali byť vodeodolné...uvidíme.

Viťo s Jankou vybrali jeden tanier,
ktorý sa im páčil najviac
a ten sme darovali svokre... :)


V Pepco som okrem tanierov kúpila
aj takúto nádhernú 
drevenú - bambusovú dosku...je vidieť v pozadí...


Zvyknete darovať handmade darčeky?

Ak radi maľujete, vyskúšajte...budete mať zábavu
na dlhé zimné večery... :)

Krásny zvyšok víkendu :)

6 komentárov:

  1. Zase krásné, u nás je Pepco bohužel zavřené a dost chybí.... jinak posílám tip na pořad o tvoření všeho drhu - https://www.ceskatelevize.cz/porady/12468683635-vsechno-co-mam-rada/dily/ je možné si projít všechny díly a inspirovat se.
    Přeji krásnou neděli ze zamračených Jizerek. Olina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Olinka :) snad Pepco otvoria coskoro aj u vas, najma teraz pred Vianocami verim, ze chyba...za ten tip velmi pekne dakujem :) urcite pokukam, lebo mna vela veci nadchne a chcem vyskusat :) pri niecom zostanem dlhsie, pri niecom kratsie, ale vsetko ma niekam dalej posuva :) posielam k vam do Jizerek slniecko, u nas teraz svieti...krasnu nedelu, papa

      Odstrániť
  2. Takové malování potěší. Kdysi jsem malovala asi 25 myší na misky. Bavilo mě to a radost jsem měla z radosti dětí. Hezkou neděli. J.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Janka :) Tie misky si pamatam :) prave si mi ich pripomenula a spominam si, ze sa mi vtedy velmi pacili :) maj sa krasne, papa

      Odstrániť
  3. Krásně jsi talířky namalovala. Moc se mi líbí. M.

    OdpovedaťOdstrániť