Translate

streda 14. júla 2021

Giveaway

 Už dávnejšie som vám sľúbila
súťaž o prívesky...teraz prišiel ten čas :)

A rozhodla som sa, že k príveskom pribalím aj sviečky,
keďže ste na to museli tak dlho čakať.
Súťažiť budete o balíček s 2 príveskami a 2 sviečkami.
 
 
 Farebnú kombináciu príveskov si budete môcť vybrať, fotka je len ilustračná :)
 
Farby na výber sú rôzne:
 
žltá, ružová, staroružová, tyrkysová, petrolejová, modrá-jeansová, modro-zelená, 
stredne zelená, tmavo zelená, sivá, antracitová, červená, tehlová...
 
...aby ste mali predstavu, niektoré farby sú na obrázkoch nižšie :)

(staroružová, ružová (tmavšia, bledšia), žltá, modrá-jeansová, antracit, modro-zelená)

(tyrkysová, petrolejová, sivá)

 
(tehlová)

(ružová, stredne zelená)
 
 
Podmienky sú veľmi jednoduché,
stačí zanechať komentár pod týmto príspevkom,
v ktorom si môžete napísať, ktorú farebnú kombináciu
príveskov uprednostňujete :)
Ak budete giveaway aj zdielať, budem rada...
 
Súťaž platí pre slovenských a českých súťažiacich
a trvá do 24.7.2021 :)


Losujeme 25.7.2021
 Výhru budem posielať cez Zásielkovňu.

Držím palce :)

12 komentárov:

  1. Top prívesky, už som ich obdivovala aj minule...
    Farby sú krásne, asi najvaic ma však zaujala tmavoružová a tyrkysová :-)))
    Pekné dni,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkné přívěsky... Líbí se mi šedý a petrolejový. Hezké léto. Lenka 🍀

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kdyby se náhodou na mne usmálo štěstí, tak na barvě mi nezáleží, jsou to moc krásné přívěsky.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. další zkouška spojení♥.....Olina

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hurá, to mám radost, že jsme opět ve spojení....někde byl asi pěkný uzlík, jako na těch úžasných přívěscích. Takže - přeji z Jizerek nádherný den. Olina

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné přívěsky i barvy.
    Pěkné dny přeje Marie.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hezký večer, ráda k Vám nakukuju a přívěsky jsou krásné. Za mě vede starorůžová a růžová. Ivana

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Katka pozdravujem a teším sa, že znova blogujete. Najviac sa mi páči ružová a tyrkysová.
    Marta♥

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Katko, já bych preferovala námořnicku modř a černou (s nadějí, že na nich nebude vidět tolik špína :D)
    hezký den

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Milá Katka, tiež sa teším, že ste sa vrátili k písmenkám na vašom blogu. Prívesky sú pekné a za mňa zelená, tyrkysová a tmavomodrá...všetko dobré prajem a krásne strávený letný čas...

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mila Katko,
    jsem rada,že jste zpět.Rada zkusim štěsti petrolejova a tyrkysova je u mně top.
    přeji krasne letni dny
    Vlasta

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Katko, všechno krásné. Hezké léto přeji. J.

    OdpovedaťOdstrániť