Translate

štvrtok 21. novembra 2019

Spomienky 2019...Malorka



Keďže mám toho veľa zameškaného,
lebo som tento rok blog trošku (dosť) zanedbávala,
vrátim sa ešte v niekoľkých príspevkoch k predchádzajúcim mesiacom,
čo sme zažili a kde sme boli.
Možno sa niekto inšpiruje a tiež si urobí trošku cestovateľské plány
do budúceho roka :)


Ako som písala v predchádzajúcom príspevku,
v apríli som našla zaujímavú ponuku na "výlet" na Malorku...

cez pelikán...termín - koniec mája...
Nebola to dovolenka v pravom slova zmysle,
ale skôr len taký oddychový výlet...
...na 4 noci, v cene bola letenka, transfer na hotel, ubytovanie, all inclusive stravovanie
a celé to trvalo dokopy 5 dní...

...bol to maturitný týždeň, kedy sa v škole decká veľa neučia,
tak sme to využili a Janku zo školy vypýtali.


V bazénoch a v mori bola voda dosť chladná,
ale našej Janke to nevadilo...kúpala sa aj tak :)
Ja som si len nohy omočila...ale relax to bol perfektný...











Oddýchli sme si a hurá domov :)


V lete sme na dovolenke neboli,
lebo nemáme radi preplnené strediská a pláže, tak sme to vyriešili
takto...ale na úkor kúpania :)

Nakoniec sme sa predsa len v mori kúpali, v októbri,
ale o tom zas niekedy nabudúce...


Ako ste na tom vy? Letná dovolenka alebo radšej mimo sezóny?

Majte sa krásne :)









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára