Translate

streda 20. novembra 2019

Koniec novembra...




Tento rok som sa nestihla ani „otočiť“ a o chvíľu je tu koniec...

...je pravda, že sme toho veľa zažili, lebo sme si povedali, že tento rok venujeme
aj cestovaniu (keďže doteraz sme nechodili skoro nikam),
ale aj tak sa mi to zdá, že čas letí neskutočne rýchlo...

Pozerám, že posledný príspevok som vložila v apríli...uff
...dobre dávno...to bolo pred Veľkou nocou...keďže tento sviatok neobľubujem
a snažím sa mu vyhýbať ako sa dá,
strávili sme ho v Chorvátsku...síce len 2 noci, ale bol to super výlet...vybrali sme si
Poreč, hotel Plavi Plava Laguna, lebo nie je tak ďaleko
a na prechádzky je toto miesto ako stvorené.











Okrem Poreč-u sme sa zastavili aj v Rovinj,
je to nádherné mestečko s úzkymi uličkami, krásnymi výhľadmi
a neskutočnou atmosférou :)







V mori sa kúpať nedalo, veď bol len apríl, ale na výletovanie
bolo super počasie, príjemne. Určite odporúčam,
ak niekto rozmýšľa, kam vypadnúť na Veľkú noc :)
Len nabudúce by som určite zostala ešte na jednu noc navyše...aspoň 3 noci dokopy.

Cestou naspäť sme sa zastavili pozrieť
Neusiedler-ské jazero...odporúčam dodržovať povolenú rýchlosť,
lebo ani nie po 2 týždňoch mi prišiel odtiaľ "pozdrav"...našťastie som neprekročila o veľa,
tak pokuta bola únosná :)



Aby toho nebolo málo, koncom apríla som objavila zaujímavú ponuku
na preddovolenku na Malorke...o tom v ďalšom príspevku :) 

Majte sa krásne...



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára