Translate

piatok 22. novembra 2019

Ešte som vám neukázala...



Kto ma sleduje na instagrame,
tak už videl, čo vám chcem teraz ukázať :)
Ale pre ostatných, pridávam fotky aj sem...

Torta pre maminku mojej kolegyne
bola pre mňa výzva...oslavovala okrúhle narodeniny - 90 rokov
a poprosila ma, či by som jej upiekla
poschodovú čokoládovú tortu.
Takú som dovtedy nerobila, len klasické jednoposchodové...
ale zvládla som, torta chutila, aj sa páčila...teším sa :)


Recept som použila tento, len som si prispôsobila
množstvo surovín...na spodnú tortu som použila 11 vajec (priemer 25 cm)
a na hornú tortu 7 vajec (priemer 20 cm)...






Okrem toho som piekla aj ďalšie mňamky :)





Janke na narodeniny...tiež poschodová :)





...pánska...






...okrem toho cupcake, tartaletky a mini pavlovky...






 



Druhá kolegynka ma zase poprosila,
či by som jej neuháčkovala papučky pre vnučku...tak som googlila,
našla návod
a vzniklo toto :)



Teraz sa púšťam do ďalšej výzvy - kysnutého cesta...
...doteraz som mala pred ním rešpekt a ak som niečo robila, tak len v pekárničke
na chleba, ale...
...pokročila som a prácu nechávam už len na kuchynský robot :)
Experimentujem, skúšam...viac-menej sa mi darí
a robila som už aj trdelníky :)
Ale o tom zase nabudúce...


Krásny blížiaci sa víkend prajem :)








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára