Translate

štvrtok 21. februára 2019

Môj mužíček ma rozmaznáva...


Samsung galaxy watch...


Tým, že som pred takmer 2 rokmi zmenila svoj životný štýl 
a prešla na zdravšie stravovanie, či cvičenie, chcela som sa viac sledovať...
...začala som používať 
náramok Fitbit charge 2...bola som s ním veľmi 
spokojná...sledovala som si kroky, spálené kalórie, či spánok a všetko ostatné, 
čo tieto hodinky ponúkali.
Jedinou ich nevýhodou bolo, že sa s nimi nedalo plávať... to mi však 
až tak neprekážalo. Na jedno nabitie vydržali ísť v pohode 5 dní... 
...to bolo super :)


Napriek tomu som v poslednom čase pokukovala po nových hodinkách 
Samsung galaxy watch - rose gold...
...veľmi sa mi páčili... nielen výzorovo, ale aj funkciami a hlavne, 
že sú vodotesné a dá sa s nimi ísť v pohode do vody...aj morskej ;)

...a môj manželík ma prekvapil...kúpil mi ich...
...na Valentína... 
...vydržia na jedno nabitie síce len dva dni, ale aj tak sú úžasné :) 
Viem s nimi sledovať všetko, čo aj s Fitbit-kami a okrem toho sa s nimi 
dá telefonovať, nájsť "stratený" telefón (keď neviem, kde som ho položila),
 pozrieť si počasie, kalendár, barometer, či počúvať hudbu...
Veľmi sa im teším :)
O chvíľu to bude jar a konečne sa bude dať tráviť viac času vonku.

Ako ste na tom vy? Používate nejaké inteligentné hodinky, či náramok?

Krásny deň...


4 komentáre:

  1. Téda, hodný manžel! Hodinky jsou krásné. A ty druhé, náramkové jsou strašně originální! <3.

    Měj se krásně!
    ByGabra

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tvoje nové hodinky vypadají moc pěkně - jako opravdový doplněk, ne sportovní pomůcka :-). Já mám náramek Vivofit od Garminu a jsem s ním docela spokojená. Baterie v něm vydrží skoro rok, ukazuje kroky, čas, km a spálené kJ, všechno se dá stahovat do aplikace v PC

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je dobre, že ťa takto rozmaznáva!
    Hodinky sú naozaj krásne.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hodinky jsou krásné a ty je určitě dobře využiješ.
    Přeji krásné jarní dny. :-)

    OdpovedaťOdstrániť