Translate

štvrtok 21. februára 2019

Premohla ma...


...choroba...minulý piatok...po dlhom čase 
som dostala antibiotiká...bolesť hrdla, teplota a kľud na lôžku...celý týždeň
som v podstate preležala a prespala...nemala som chuť na nič,
ani na písanie blogu, dokonca ani na pečenie...a to už je čo povedať :)

Našťastie dnes sa cítim lepšie...


Ako zvládate toto chrípkové obdobie vy?

Majte sa krásne a hlavne veľa zdravia vám prajem :)


3 komentáre:

  1. Ahoj,jsem na tom úplně stejně.odolávala jsem,ale tím,že dělám v obchodě,kde zákazníci nosí bacily,jsem podlehla..Dnes už jsem do práce nemohla.tak čajíčkuju,polykám pilulky,stříkám si kapky do nosu a druhé do krku....
    tak přeju brzké uzdravení!Zdena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne skolila nějaká viróza před 14 dny a potýkala jsem se s ní přes týden. naštěstí máme v práci možnost sick days, tak jsem dva využila a vyhrabala se z nejhoršího. Držím palce, ať i tebe choroba definitivně opustí

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Přeji ti brzké uzdravení. :-)
    Měla jsem chřipku o měsíc dříve než ty a stála zato. Brrrr.

    OdpovedaťOdstrániť