Translate

sobota 16. januára 2021

Sviečky...

 To, že ma stále láka vyskúšať niečo nové,
to už viete :)

Na instagrame sa mi v poslednom čase páčili
sviečky s rôznymi obrázkami, najčastejšie opečiatkované...
...možno ste ich zaregistrovali, ba dokonca vyskúšali
aj Vy...možno to už dávno robíte...
...ale pre mňa to bolo:
 "jeeeej, to chcem niekedy vyskúšať"

A je to tu :)

Začala som prvým pokusom...kreslenie
voľnou rukou, čo síce nie je moja
šálka kávy, ale chuť vyskúšať to bola väčšia
ako moja neistota v kreslení...tak len úplne 
jednoducho, ako prváci v škole...stromček, či srdiečko...


Sú rôzne možnosti zdobenia sviečok...

♡ buď budete na sviečku priamo kresliť
permanentnou fixkou
♡ alebo použijete špeciálnu fóliu s papierom,
na ktorú vytlačíte laserovou tlačiarňou
rôzne vzory, vystrihnete, dáte do vody, aby
sa papier uvoľnil, potlačenú fóliu nalepíte
a necháte uschnúť
♡ alebo tú špeciálnu fóliu potlačíte pečiatkami,
ale pozor, poduška na pečiatkovanie musí
byť rýchloschnúca permanentná pečiatková farba :)

Ešte som videla video, v ktorom
na sviečku priložili vrchnú vrstvu servítky 
namaľovanou stranou k sviečke
a pomocou fénu na vlasy nahriali, kým sa obrázok
odtlačil...vyskúšam tiež a potom odfotím :)

Možno sú aj iné možnosti, neviem...najmenej náročná
na materiál je prvá možnosť 
(prípadne tá servítková), lebo sviečku
a permanentnú fixku má doma asi každý,
treba však pevnú ruku a talent na kreslenie
( nie ako ja 🙈).
Ale veď aj snaha sa cení 
a hlavne radosť z tvorenia, relax :)



Večer môžeme zapáliť :)

Majte sa krásne...

4 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Dakujem Hanka, len pozor, lebo zmazat a opravit sa neda 😁 co je nakreslene, to tam uz zostane...preto ta pevna ruka 😂 krasny den, papa 😊❤

      Odstrániť
  2. Katko, svíčky vypadají pěkně (žádná roztřesená ruka není znát). Mám doma myslím taky nějaké bílé svíčky, možná i zlatý fix, tak bych to mohla zkusit.
    Hezký den

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Stani velmi pekne 😊❤ som zvedava na vysledok 😉 krasny den, papa

      Odstrániť