Translate

piatok 15. januára 2021

Jablko nepadá ďaleko od stromu

 Priateľ mojej Janky mal včera narodeniny.
Janka už raz síce piekla tortu s mojou
navigáciou a pomocou,
ale teraz chcela upiecť sama...pre neho 🥰.

Ja som trolilinku pomohla len pri 
konečnom uhladení a stekancoch, 
ale inak je to celé jej robota...
...no podľa mňa sa podarila skvelo...šikulka moja :)



Recept použila tento, len korpus sa piekol dlhšie,
asi hodinu, kedže cesto nebolo na plechu,
ale vo forme (priemer 20 cm),
hotový korpus rozkrojila na 4 časti
(krájala tenučké pláty, kľudne rozkrojte na 3 časti)

a krému urobila dvojnásobnú dávku, aby vyšiel
na celú tortu...plnila tak,
že na korpus natrela malinový lekvár, plnku, 
poukladala maliny
a zase dokola to isté :)

Teším sa, ako jej to dobre išlo,
dokonca rozkrojila korpus na prvýkrát
lepšie ako ja...zlato moje ❤

Ak máte chuť upiecť niečo cez víkend,
hor sa do toho...a možno vás inšpiruje práve táto
Jankina torta...

Majte sa krásne :)

4 komentáre:

  1. nádherný dortík, vypadá mňamózně...ŠIKULÍNA..♥ zdraví Olina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, tiez ma prekvapila, ze sa jej tak podaril 😊❤ dakujeme Olinka velmi pekne, Janke odkazem...papa 🙋‍♀️

      Odstrániť
  2. Krásný dort, je se sliny sbíhají.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj nam sa zbiehali 😂 ale ochutnali sme nakoniec aj my...kusok sme dostali 😁 dakujeme Stani velmi pekne 😊❤

      Odstrániť