Translate

nedeľa 6. decembra 2020

Po večeroch...

...sa zabávam a relaxujem uzlíkovaním...

Neviem sa už dočkať dovolenky...tento rok bol veľmi
vyčerpávajúci aj kvôli covidu a všetkým tým opatreniam, 
ale pre mňa hlavne
kvôli tej výstavbe cesty za naším domom
(to som spomínala v dávnejších príspevkoch)
...našťastie všetko dobre dopadlo,
ale žiaľ veľa dní dovolenky som si minula na riešenie tohto problému 
a nie na oddych...my sme v práci riadne fungovali, 
žiadne voľno, karanténa, preto sa tak teším 
na dovolenku :)
Našťastie máme už veľkú a úžasnú dcéru a som za to
nesmierne vďačná, 
lebo je zodpovedná a samostatná (hlavne čo sa školy týka)
a nemuseli sme sa "trápiť" ešte aj s jej štúdiom,
keďže veľa mesiacov je zavretá škola a majú dištančné 
vzdelávanie...mohla som svoj čas venovať tomu nášmu problému.

Ale som sa rozpísala...ach 🙈 
...a teraz k téme...

Okrem toho všetkého mi zostal čas aj na môj relax
a to pečenie, či najnovšie uzlíkovanie. 
Baví ma to a najviac ma bavia prívesky :)

Sadnem si k televízoru (k večerným správam),
zoberiem priadzu, nožnice, karabínku a vankúš
(na ktorom si to prichytávam ihlou alebo zicherkou),
a už viažem uzlíky...




Ak by ste mali záujem, môžeme urobiť
ďalšiu giveaway o takéto prívesky...mám ich už dosť a nie všetky
rozdám ako darčeky...niečo mi aj zostane :)
Dajte vedieť, či by vás to potešilo, prípadne ktorá farba
sa vám páči najviac
a niečo vymyslíme, nech to stihneme do Vianoc...bola by to
taká párdňová rýchlovka :)

A teraz sa už musím pustiť do pečenia...čo sme mali upečené,
už je zjedené...takže vanilkové rožky, linecké,
či medovníky...hurá do toho :)

Krásnu nedeľu...


2 komentáre:

  1. Krásne prívesky, páčia sa mi všetky, ale najviac tie petrolejové a ružové :-)
    Tak príjemné pečenie a uzlíkovanie.
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Adka, dakujem velmi pekne :) Napis mi prosim adresu cez kontaktny formular a poslem Ti 😉 ved je najkrajsie obdobie roka, chcem niekoho potesit 😊 papa

      Odstrániť