Translate

pondelok 7. decembra 2020

Ikea

 V sobotu sme neplánovane cestovali 
do Bratislavy...okrem iného sme sa zastavili v IKEA 
a konečne sme vrátili stoličku, ktorú sme kúpili
omylom...inú, ako sme chceli 🙈
Boli sme tam ráno hneď o 9.00 hod., 
vždy chodievame ráno,
ale tak veľa ľudí takto skoro ráno nezvyklo byť...bola
som dosť prekvapená.

Vrátili sme stoličku, "pobehali" 
prízemie, vybrali si nejaké posteľné obliečky
a iné drobnosti (samozrejme aj kvety 😊)
a pokračovali ďalej...
Zbytočne sme sa v obchode dlho nezdržiavali,
narozdiel od bežných nákupov v IKEA...
...vtedy bez jedla neodídeme...teraz bola
reštaurácia zatvorená.





Tak skoro ma do obchodov už nikto nedostane,
nemám rada toľko ľudí pokope...darčeky
sme viac-menej nakúpili cez internet, nejako to
nepreháňame, len symbolicky
a tešíme sa na tú atmosféru a pohodu.

Druhá adventná nedeľa je za nami...verím,
že ste si ju užili...


...a dnes znovu pondelok...

Prajem vám úspešný pracovný týždeň :)


2 komentáre:

  1. Katka veľmi pekný vianočný kaktus. Tiež som si prvý krať kúpila v ružovej farbe. Pekne to máš zladené. V Ikei býva asi vždy kopec ľudí. Je to zaujímavy a celkom cenovo dostupný obchodný dom.
    Pekný deň prajem Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Lenka velmi pekne :) My vacsinou chodievame do IKEA hned rano, ked otvaraju...dame si ranajky, nakupime, ak sa zdrzime, rovno sa aj naobedujeme...sa mi zdalo, ze byva menej ludi...ale mozno zdanie klame :) Velmi mam rada tento obchod a nastastie aj moja dcera a manzel sem radi chodia, len to mame "od ruky"...tak ideme len obcas na vylet :) maj sa krasne, papa

      Odstrániť