Translate

streda 25. novembra 2020

Veniec na dverách...

 ...som dala už zimný, vianočný...

Veď najbližšia nedeľa bude prvá adventná :)
Ani sa mi veriť nechce, ako to letí...ešte
4 týždne a konečne dovolenka...jupííí :)
2 týždne bez skorého ranného vstávania
(vstávam o piatej), 
na to sa teším asi najviac, 
na tú rannú pohodu... :)



Tento venček na dvere sme kúpili 
minulý rok...páči sa mi...
Pomaličky začnem vyťahovať
zimnú výzdobu... :)

Majte sa krásne...

2 komentáre:

  1. Katko, přeji všechno nejlepší k dnešnímu svátku, pohodu, štěstí a především zdraví....
    Věnec je krásný-zimní. A ranní vstávání - joj, jak jsem ráda, že jsem už v důchodu a nikam ráno nemusím. Ale taky jsem kdysi vstávala tak brzo, v 5,05h.mi odjížděl autobus, v zimě to bylo strašné. Teď vstávám v 7-7,15 a je to tak akorát.
    Přeji krásný sváteční den z Jizerek. Olina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Olinka velmi pekne aj za prianie, aj za mile slova 😊❤ ja mam do dochodku este daleko, ale po tej 40-tke to uz citim, ze to nie je ako za mlada 🙈 krasny den prajem 😘 papa

      Odstrániť