Translate

streda 1. júla 2020

Levanduľováááá


Tá vôňa je nádherná...cítia ju aj čmeliaky na diaľku...
Na jednej levanduli ich je aspoň desať...aj viac :)

Po tých dažďoch, ktoré boli, sa všetko prebralo
a rastie ako divé...trávu nestíhame kosiť...




Sušenie levandule mám overené na sušiakoch, pekne sa vysuší
a vonia celá izba...a potom šup s kytičkami do krabice...mám rada aj
levanduľové sušienky, tak nejaké kvietky
skončia v pečení...


A už začínajú kvitnúť aj floxy :)


Viem, že veľa ľudí "nadáva" na teplo,
ale ja som sa ho nevedela dočkať...konečne mám pocit, že je leto
a neskutočne si to užívam...

Krásny slnečný deň prajem :)



2 komentáre:

  1. Kači, kvete ti to krásně, přeji hezké prázdniny .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Marki veĺmi pekne :) tiež prajem krásne prázdniny...papa

      Odstrániť