Translate

nedeľa 24. mája 2020

Aj keď sa pravidlá z dôvodu COVID 19 uvoľňujú...


...do obchodov sa veľmi nehrniem.

Zvykla som si na to, že si potraviny objednám
a nemusím nikam chodiť...už som vám písala, ako som si objednala
z Freshboxu, ale keďže tam bol minimálny nákup 100 eur,
tak som hľadala ďalej...

A našla som LUNYS...najprv som sa musela
zaregistrovať a potom som mohla začať nakupovať.
Stačí urobiť nákup za 30 eur a doprava je po celom Slovenku zadarmo.
Jeden deň objednám, na druhý deň mám doma...odvtedy
objednávam len odtiaľto :)





Nevýhoda je, že si nemôžem vybrať, ale beriem, čo mi prinesú.
Napriek tomu mi to vyhovuje,
lebo ušetrím kopec času a nervov čakaním v radoch pred obchodmi :)

Objednávate si aj vy, alebo uprednostňuje nákup v obchode?

Krásny deň prajem...

4 komentáre:

  1. Lunys je super, tiez som si od nich objednavala, a je to fakt pecka ze dnes objendam a zajtra to mam :), dlho som si objednavala este pred koronou z tesca, ale ked vypukla ta hysteria, neboli volny termin hadam aj mesiac dopredu...teraz uz mozno je volne kde tu, ale zase sa neda u nich platit este krartou pri prebrani zasielky...takze cakam kedy sa to opat uvolni aby som vedela nakupovat normalne :) zatial je Lunys top :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U nás Tesco nerobí rozvoz, takže nemám skúsenosť a možnosť vyskúšať, ale Lunys nám vyhovuje :) súhlasím s Tebou :) papa

      Odstrániť
  2. Moje deti to robia tak už pár rokov, ale nie na SK. V čase prísnej karantény som nad tým tiež premýšľala, na fb sa mi ponúkali rôzne firmy, aj tie dve, ktoré si menovala, ale nikoho som nepoznala, čo by si objednávali v mojom okolí a tak som to nechala tak :-(
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nevadí, nabudúce (snáď to tak skoro nebude) budeme múdrejší...tiež som hľadala možnosti ako sa vyhnúť obchodom a skúšala, až som našla Lunys. Krásny deň, papa

      Odstrániť