Translate

pondelok 6. januára 2020

Traja králi...voľný deň


Dnes je nádherný deň...

Nenasneží a nenasneží...
...ale je mrazivo a krásne svieti slniečko :)

V piatok ma seklo v krížoch, tak ma ešte trochu bolia...robím len pomalé 
a opatrné pohyby a pri prácach mám pomocníkov (Janku a Viťa)...veď aj stromček
sme odzdobovali spolu :)
Mala som v pláne ešte upratať šuflíky v kuchyni,
 ale čo už, počká to...všetko zlé je na niečo dobré, tak si aspoň 
oddýchnem...je to už lepšie, ale nesilím sa...relaxujem.






A zajtra ideme po 2 týždňoch opäť do práce...

Majte sa krásne ;)

8 komentárov:

  1. Tak toto ja dobre poznám a nič nepomôže, len si dávať pozor na prudké pohyby, lebo sa môže stať, že potom už pomôže len injekcia :-(
    Držím prsty!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To mas pravdu Danielka...dufam, ze to prejde, davam si pozor...dakujem :)

      Odstrániť
  2. Prajem skoré uzdravenie! U mňa to tiež vyzerá na podobný problém... Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem velmi pekne...vidim, ze v tom nie som sama a pritom bola dovolenka, ziadne stresy, nahanacky...tiez prajem skore uzdravenie :)

      Odstrániť
  3. Hodně sil do nového pracovního roku. A zdraví!
    Pavel

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Pavel velmi pekne, tiez prajem vsetko len to najlepsie v novom roku :)

      Odstrániť
  4. My też się relaksujemy, fajny taki dzień. U ciebie pięknie.

    OdpovedaťOdstrániť