Translate

pondelok 28. januára 2019

2018 a ďalšie splnené sny...

 
Ja viem, dlho som zase neprispievala...
 
...väčšinou som hodila nejakú tú fotku 
na instagram, či facebook a to bolo všetko...
...zdalo sa mi to jednoduchšie, stačilo "odomknúť" mobil...
...keď chcem písať na blog, musím zapínať PC...
 
V poslednom čase som trošku premýšľala nad tým, ako ten čas letí, 
koľko sa toho zmenilo...

Pred dvomi rokmi by ma ani vo sne nenapadlo, 
že sa mi tak rapídne zmení život 
po 40-tke...zmenila som 
pohľad na stravovanie, schudla, začala cvičiť (opäť som prihlásená 
do novoročnej výzvy na fitshaker-i)
a splnila som si ďalší sen - naučila som sa piecť torty, cupcake, 
či košíčky a veľmi ma to baví...je to pre mňa úžasný relax...
...už mi chýbajú len mlsné jazýčky, ktoré by jedli do radu všetko, čo napečiem, 
lebo okolo mňa sú už všetci presladení :) 
Budem si asi musieť nájsť iný koníček...ale čo? Šitie, háčkovanie a teraz už aj 
pečenie je zvládnuté, čo bude nasledovať? Porozmýšľam :)
 
Tu vám ukážem zhrnutie minulého roku v jednej fotke...
 
 

Tento rok sa nám splní ďalší sen...čaká nás dokončenie 
terasy spojenej s letnou kuchyňou...
...zbúranie garáže a základovú platňu sme stihli ešte na jeseň, 
ale viac už nie, 
keďže búracie a stavebné povolenie sme dostali až v septembri...
...na jar teda pokračujeme a potom to všetko 
nafotím...už sa neviem dočkať :)

Chytám druhý (alebo tretí, štvrtý, ...?) dych a teším sa zo všetkého, 
čo mi život prináša...viem, 
že niektoré veci nezmením, ale učím sa s tým žiť a hľadať vo všetkom negatívnom
aj niečo pozitívne...tak mi držte palce :)

Krásny deň...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára