Translate

štvrtok 23. augusta 2018

Raňajkové vafle...



Moja "malá" ich má veľmi rada...a ani ja nepohrdnem :)
Cez víkend, keď ráno nie je zhon...

Skúšala som viac receptov a nakoniec sa nám osvedčil tento...ak sa po upečení
dajú na mriežku, tak sú výborné chrumkavé...
...a príprava je veľmi jednoduchá, žiadne špinavé riady :)


Na cca 5 ks potrebujeme:

150 g hladkej špaldovej múky
200 ml mlieka
1 vajce
1PL trstinový cukor
3/4 ČL prdopeč
20 g roztopené maslo/olej
štipka soli

Všetko zmiešame metličkou v nádobe, z ktorej budeme cesto rovno
liať do vaflovača
 (ja používam elektrický šľahač - z ponorného mixéra dám dole tú mixovaciu časť 
a nasadím šľahaciu metličku)...cesto necháme chvíľu postáť, 
zatiaľ si zohrejeme vaflovač, potrieme ho troškou oleja 
(to len prvýkrát na začiatku, potom už netreba)
a pečieme...

Hotové ukladáme na mriežku, nakoniec dochutíme.

 
 

Ja viem, už to preháňam s pečením...ale keď mňa to tak baví :)

Krásny deň :)  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára