Translate

sobota 11. augusta 2018

Porovnanie 2018 vs 2017

 
Hanbím sa, ale dám to...minulý rok v lete mi pri pohľade do zrkadla
naskakovala husia koža...kedy som takto "narástla"?
Za predchádzajúce 2 roky som pribrala a to dosť rapídne...funela som
pri každom kroku a cítila som sa aspoň na 60...rokov...

Padlo rozhodnutie, kilá musia ísť dole...mám len tesne po 40-tke, nemôžem
predsa takto vyzerať...
...zmenila som svoje stravovanie (ale o tom som už nie raz písala)...postupne som 
pridala pohyb a išlo to...
...odvtedy prešiel rok a 25 kg je dole...

...veľmi sa teším, že som to dokázala...ešte by som chcela dať dole 10 kg,
ale už to nejde tak ľahko...jem veľa ovocia (viac, ako by som mala),
takže pokračovať budem opäť na jeseň :)

A pre porovnanie pridávam fotku...z tohtoročnej dovolenky
a z februára 2017, keď som bola v Prahe...


a tu je porovnanie z dovoleniek (aj s mojou polovičkou)...tento rok a minulý rok...


Snáď sa mi podarí hmotnosť udržať :)

Za ten rok som sa naučila nahradiť potraviny za zdravšie, vyradila som úplne
sladké vody a pijem len čistú vodu...toto som si nevedela pred rokom ani len predstaviť,
že niekedy mi bude čistá voda chutiť...ja, čo som pila kofolu a fantu :)

Ale dá sa to...všetko je v hlave...

Krásny deň :)

  

1 komentár:

  1. Ahoj Katka, nahodou som natrafila na Tvoj blog. No, ja s tou nestastnou vahou bojujem cely zivot a hoci ja sladke vody ani sladeny caj nepijem takmer vobec, buchtam neodolam, tak som sa rozhodla ze budem behavat. A mozno ak ani neschudnem, aspon sa budem pohybovat. Ale klobuk dolu, ze si tolko zhodila, na fotkach vyzeras v tomto roku omnoho mladsie. Je to urcite o pevnej voli. Tak nech sa Ti dari, inspirovala si ma, skusim to fakt aj ja :-) S bliziacou sa jarou budem chodit von behavat :-)
    Lubica

    OdpovedaťOdstrániť