Translate

štvrtok 9. augusta 2018

Júl a cuketové tyčinky


Júl preletel opäť neskutočne rýchlo...

stihli sme dovolenku, 1.7. sme oslávili 18-te výročie svadby 
a 9.7. mala naša Janulka 15-te narodeniny...
po dlhšom čase sme spolu piekli tortu (karamelovú), ale o tom v ďalšom príspevku :)

Od mojej milej kolegynky Aďky som dostala
dve cukety...ja som tento rok nesadila, tak som sa potešila. Z jednej som upiekla 
cuketový perník a z druhej takéto tyčinky...
boli výborné a všetkým chutili...recept som použila opäť z fitshaker-u,
ale trošku som si ho prispôsobila :)
 

Kto ma sleduje na instagrame, tak už receptík aj s fotkou videl 
a pre ostatných pridávam receptík aj sem :)

Potrebujeme:

300 g strúhanej cukety (aj so šupkou) - posoliť a počkať, kým pustí šťavu...
...šťavu nepoužívame
400 g špaldovej hladkej múky
160 g zmäknutého masla
1/2 balíčka prášku do pečiva
1ČL soli

Zo všetkých surovín vypracujeme cesto, necháme odležať v chladničke cca 30 min.
zabalené do fólie, rozvaľkáme na 0,5 cm, nakrájame na tyčinky, potrieme
vajíčkom, posypeme ľanovými (sézamovými a pod.) semienkami
a pečieme na 200 stupňoch cca 15 minút do zlatava...záleží od rúry...

Krásny deň :)

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára