Translate

sobota 12. mája 2018

Špenátová roláda...


Dnes som síce nemala v pláne dávať príspevok o jedle,
ale...

  

  Napriek tomu, ze špenát veľmi neobľubujem, táto roláda mi veľmi chutila...je hotová
za 30 minút a na prípravu úžasne jednoduchá...

Potrebujeme len:

80g špenátových listov
3 vajcia
1/2 ČL soli

Všetko spolu zmixujeme, nalejeme na malý plech 20x30 cm (je to dosť riedke)
s papierom na pečenie
a pečieme na 200 stupňoch cca 25 min.

Okrem toho potrebujeme:

jemný tvaroh, šunku, nejakú zeleninu...fantázii sa medze nekladú...

Hotové potrieme tvarohom, poukladáme plátky šunky, na to zase tvaroh,
trošku posolíme a zrolujeme...hotovo

 Recept mám opäť z fitshaker.sk :)   
 
 
 
 

  Na fotkách mám tvaroh trošku roztečený, keďže som ho dávala
na horúcu placku, ale na chuti to vôbec nevadilo...vyskúšajte :)

Krásny víkend...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára