Translate

streda 4. januára 2017

Prebudili sme sa do zasneženého rána...


Ráno bolo nádherné...všade biely sneh...
...našťastie som dnes nemusela do práce, lebo by som musela auto
vyhrabať najprv spod snehu :)

Najrpv som nazrela na terasu...vietor nafúkal sneh aj tam
a cez strechu nebolo nič vidieť...



...potom som zobudila Janku a kuk cez jej okno...všetko krásne biele...



Neodolali sme, zobrali sme Cindy a išli sa prejsť...na labkách
sa jej vytvárali gule zo snehu,
ani chodiť poriadne nevedela :)



Terasu som zametala a sťahovala stoličky so stolom na nej 3-krát, 
kým prestalo snežiť :)
A Janka urobila snehuliaka...


Poobede sa sneh začal postupne roztápať,
ale stále ho zostalo dosť...uvidíme, koľko z neho bude zajtra...

Krásny večer :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára