Translate

pondelok 2. januára 2017

Dnes sa ešte vrátim...


...k Vianociam :)

Doteraz som akosi nestíhala...

Tento rok som po dlhom čase "písala" list Ježiškovi...no dobre, nie písala, 
ale povedala som manželovi a rodičom, čo by ma potešilo :)
A keďže moje želania boli vypočuté,
tak som rozbaľovala darčeky s veľkou radosťou ;)

Medzi mojich favoritov tento rok 
patrili strieborné náušnice Charlesia z AVON-u 
(prsteň z tejto kolekcie som dostala ešte v novembri na meniny)
a set Premiere Luxe so špirálou...


S Avonom som sa stretla prvýkrát asi pred 20 rokmi, ale to som
si objednávala prevažne dekoratívnu kozmetiku...
...vône ma veľmi neoslovili a nevedela som im prísť na chuť,
ale v poslednej dobe sa to zmenilo...vôňa Premiere Luxe si ma získala hneď na prvé
ovoňanie...podľa popisu v katalógu sa v nej skrýva magnólia, jazmín a gardénia...
...páčia sa mi ešte aj Attraction, či Alpha,
ale táto je pre mňa top :)




Tieto strieborné náušnice sú nadherné...majú v sebe 
malilinké diamantíky
a je to krásna súprava s prsteňom...



Na pekáč Delimano som počula samé
chvály, tak tiež bol v zozname želaní...



A najviac zo všetkých ma prekvapila
moja Janka...od nej
som si v balíčku našla okrem iného takýto nádherný obal
na mobil :)


Dni medzi sviatkami uleteli ako voda,
ale stihli sme všetko, čo sme si naplánovali
(vrátane návštev)...

Tento týždeň mám ešte dovolenku,
tak sa tešíííím :)

Prajem vám krásny týždeň...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára