Translate

streda 2. novembra 2016

Giveaway


Pred 2 rokmi, presne 3.11.2014, som napísala
na môj blog svoj prvý príspevok...

Tento rok som mala síce občas blogovú pauzu, 
ale viac-menej to bolo kvôli pracovnému vyťaženiu a naozaj som nestíhala.
Som však veľmi rada, že ste tu so mnou
aj napriek tomu zostali :-)

Ako poďakovanie som pre vás pripravila ďalšiu giveaway...

Takže...ako vždy, znovu ide o darček, ktorý som šila ja...bábika...
...a k nej som pridala ešte jeden darček - svietnik 
(ten som prikúpila) :-)





Podmienky nie sú žiadne...treba len zanechať komentár
s mailovou adresou, nech sa viem spojiť s víťazkou/víťazom...

Výhercu žrebujeme 13.11.2016

Držím palce :-)

P.S. moje maliarske schopnosti sú obmedzené, takže maľovaná tvárička je "originál" :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára