Translate

štvrtok 19. augusta 2021

Aj to sa stáva...

 Občas si zvyknem kúpiť nejakú motivačnú knihu,
 niečo na naštartovanie sa 
a zamyslenie nad životom, 
ako sa dostať zo začarovaného kruhu a podobne.
 Poznáte to? 
 
Tento týždeň som si objednala znovu nejaké knižky...
...väčšinou neriešim, či sú v slovenskom alebo českom jazyku...
Takže som si ani neuvedomila,
že kupujem rovnaké knižky, len je inak preložený názov 🙈

Čo už...




Názvy knižiek nič moc 😁,
ale prvú slovenskú som už začala čítať...a na čom
musím popracovať?

Musím sa naučiť akceptovať neistotu...pretože
nič nie je isté. Môžem si vysnívať a naplánovať
život ako len chcem, nikdy sa mi nepodarí
predvídať, čo ma v živote čaká :)
Pretože...

.. život je nepredvídateľný...

Majte sa krásne ❤

2 komentáre:

  1. Katko, život je premiéra...... nic se nedá vrátit, takže nemá smysl přemýšlet, proč jsem to či ono neudělala jinak....stalo se, musím to příště udělat jinak. Hlavně, že nějaké příště ještě je.... Prima dny z Jizerek a hezké počtení přeje Olina

    OdpovedaťOdstrániť