Translate

pondelok 12. júla 2021

Po dlhšej pauze som späť :)

 
Kto ma sleduje na Instagrame, tak vie, čo je u nás nové...
Ani neviem, prečo zároveň automaticky nepridám príspevok 
aj sem...možno preto, že tu mi to zaberá viac času.

Písanie a komentovanie mi veľmi nejde,
jednoduchšie je pridať na IG fotku a neriešiť :)
Okrem toho, odkedy pomenili vkladanie príspevkov na blogger-i,
je to pre mňa komplikovanejšie.
Ani nie preto, že neviem, ako na to,
ale mám starší počítač a nechce robiť tak, ako potrebujem...ale
ja sa s ním popasujem :)

Kúsok od nás...kvietky musia byť, aj keď nie stále...

...a moje milované levandule...časť sa suší a časť zostala pre hmyz



Na jar sme si radi opekali, dokonca sme si kúpili v Bauhause
aj nové ohnisko...priemer 80 cm
 

 
 

No a na záver naša obľúbená terasa...
 







 
Leto si užívame,
vonku sedávame až do večera, kým nás komáre nevyženú :)
 
Krásny deň prajem...ja ešte tento týždeň v práci...
A tomu, kto má dovolenku,
tíško závidím...ale hlavne doprajem...užívajte :)


2 komentáre:

  1. Katko, máte to moc pěkné. A ta levandulová úroda... :-o.
    Hezké léto

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujeme velmi pekne :) Tiez prajem krasne leto, papa

      Odstrániť