Translate

sobota 17. júla 2021

Pizza za 15 minút...


Nemám problém urobit kysnuté cesto,
ale niekedy jednoducho nie je čas.
Preto som bola rada, 
keď som objavila hotové cesto (v balení po 2 ks),
ktoré stačí potrieť kečupom,
poukladať "čo dom dá" - ja mám najradšej
šunku, syr, kukuricu
a šupnúť do rúry na cca 10 minút - 200°C.
Ja pečiem na ventilátore...mňam :)




Poznáte?

Pre tých, ktorí nepoznajú a chceli by vyskúšať,
odporúčam cesto z aktin.sk, ktoré má aj dobré zloženie 
(pšeničná a semolinová múka, voda, olivový olej,
soľ a sušený kvások) 
a je chutné...

Nespolupracujem s týmto obchodom,
len som vám chcela ukázať našu večeru :)

Krásny víkend...

2 komentáre:

  1. Pizza vypadá dobře. Taky se mi občas nějaký polotovar hodí - když přijdu pozdě z práce a chci mít večeři rychle....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My dost pozerame na zlozenie polotovarov a kupujeme toho velmi malo...ale tato pizza si nas ziskala :) ma dobre zlozenie :) krasnu nedelu, papa

      Odstrániť