Translate

štvrtok 10. decembra 2020

Minuli sa mi korálky...

...a chcela som urobiť pár anjelikov,
lebo sa jednej mojej kolegyni veľmi páčili...aby som ju
potešila...našla som na youtube návod aj na anjelika
bez drevených korálok 
a tiež sa mi veľmi páčil...čo poviete?


Na toho vľavo som už návod dala v minulom
príspevku a na tohto druhého (vpravo)
pridávam sem...ak vás zaujal, vyskúšajte :)


https://youtu.be/m6TbT2KFsqI

Krásny deň prajem...

 


4 komentáre:

  1. Teda ty jsou nádherní.......až budu mít čas, vyzkouším, teď je nějaká divná doba-asi zavřou obchody, tak honem ještě dokoupit co je třeba pro vnoučátka...nemám ráda internet.obchody, kde si nemůžu zboží prohlédnout a "osahat". Katko, přeji krásný den a ať udělají andílci všem radost. Z mlhavých Jizerek zdraví Olina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Olinka velmi pekne 😊 aj u nas zavru obchody, ale az 21.12. Ja zase nerada chodim po obchodoch, len to najnutnejsie, tak som nakupila cez internet a aj to len symbolicky...ale pre vnucatka je to ine...tam treba naozaj "osahat" 🙂 krasny den a prijemne nakupy, papa

      Odstrániť