Translate

piatok 4. decembra 2020

Biele frézie...

...mám veľmi rada...páči sa mi ich vôňa, aj výzor...

Teraz boli v akcii v internetovom obchode www.kvety.sk,
tak som objednala, manžel zaplatil...nebolo to síce prekvapenie,
ale takto sme spokojní obidvaja...on nemusí vymýšľať,
ja mám zase radosť :)

Doručenie na druhý deň od objednania,
zabalené v krásnej krabici a k tomu darček...tentokrát hyacint a stolový kalendár :)




Aké kvety máte najradšej?

Prajem krásny blížiaci sa víkend...

P.S. nezabudnite, dnes je posledný deň na zapojenie sa do giveaway,
zajtra losujeme :)


4 komentáre:

  1. Katka kytička je nádherná. Manžel mi na sviatky kupuje frézie, tiež mám veľmi rada tieto nežné kvietky, len mám pocit, že kedysi voňali krajšie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Ivetka :) Ano, to je pravda...zda sa mi, ze ine farby slabsie vonaju, ale tieto biele celkom citit :)

      Odstrániť