Translate

nedeľa 8. novembra 2020

Jesenná

Toto upršané, hmlisté a nepríjemné počasie
mi začína prekážať...na jednej strane je to fajn, lebo
má človek čas aj na koníčky ako pečenie, háčkovanie, šitie, čítanie,
papierové pletenie a podobne,
ale na druhej strane mi neskutočne chýba slnko...
Keď na chvíľu vykukne,
snažím sa vybehnúť von a načerpať energiu...aspoň do záhrady :)


Radosť mi robia kvietky...nielen vonku...


...ale aj vnútri...tieto som si kúpila v kvetinárstve :)


Teším sa na každý jeden víkend...akosi ma vyčerpáva
pracovný týždeň...asi starnem :)

Krásnu nedeľu :)
 

6 komentárov:

  1. U nás už je druhý den strašná mlha. Nevystrčila jsem nos ven)))
    Krásnou tvořivou neděli přeji. Obdivuji papírové pletení. Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné kytičky. I v dnešních dnech se dá najít spousta pozitiv :) Přeji hezký zbytek neděle!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem velmi pekne 😊❤ ano, vsetko zle je na nieco dobre a je to aj s pocasim tak...aspon mame cas na tvorenie, ked prsi 😁

      Odstrániť
  3. U nás víkend byl nádherný,sluníčko celý den.preji ať i u vás je brzy krásně.Vlasta

    OdpovedaťOdstrániť