Translate

utorok 20. októbra 2020

Anjelka


Bola schovaná v úložnom priestore v gauči, našla som ju,
keď som vyberala deky...doteraz bývala vždy pri televízore, teraz skončila
na kuchynskej linke...neviem, dokedy, ale momentálne sa mi tu páči :)




Ostrihala som tiež kalanchoe, skúšam ho zakoreniť vo fľaške
na stole...kolegyňa mi vravela, že jej nikdy
takéto zakorenené nezakvitlo...nevadí, bude aspoň trošku zelene
pri sviečkach...


Druhá anjelka má svoje stále miesto na poličke nad televízorom :)

Niekedy mám pocit, že to s tými dekoráciami preháňam,
ale to asi patrí ku mne...Janka v tomto nie je po mne...jej sa páči
minimalistický štýl...páči sa mi aj ten, ale čo s tým "harampádím", keď
ho už máme...nové sa snažím nekupovať :)

Krásny deň prajem...





4 komentáre:

  1. Katka, máš doma krásne, útulné. Ja to harampádie zbieram celý život, aj keď viem, že to všetko raz pôjde do kontajnera. Moje deti sú tiež za minimalizmus, takže sa o moje poklady biť nebudú :-)
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Danielka 😊 No teeeda, to sme dopadli...nase poklady 🙈 aspon my si ich uzijeme 😁 maj sa krasne, papa

      Odstrániť
  2. "Harampádí" dělá byt útulný, Andělku mám jednu ve svém pokoji, dcera již určitě plánuje kam pak s tím "harampádím".☺

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem velmi pekne 😊 ach tie nase dcery 🙈 co uz, my sa potesime a hotovo 😁

      Odstrániť