Translate

štvrtok 17. septembra 2020

Stihli sme aj tortičku...


Cez predĺžený víkend sa dá toho ozaj veľa stihnúť...v minulom
príspevku som to už spomínala
a dnes vám ukážem aj tortičku, ktorú som stihla upiecť...ozdobená je
ovocím, čo záhrada dala...hrozno, hruška, maliny...vnútri boli čučoriedky,
ale tie nie sú z našej záhrady...pochutili sme si :)

Občas mám dni, keď sa mi nechce nič a občas zase také, že by som urobila
čokoľvek...teraz to bolo skôr také aktívne...mala som chuť aj niečo upiecť...



Ak chce niekto receptík, písala som ho tu...

...namiesto masla som použila jemný tvaroh a nerobila som ganáž, ale čokoládu som si
rozpustila nad parou a všetko som spolu vyšľahala...najprv
šľahačkovú smotanu s mascarpone a cukrom, potom som pridávala po lyžiciach
roztopenú čokoládu zmiešanú s tvarohom.
Bola to rýchlovka, lebo nič som nerobila dopredu :)

O chvíľu tu máme ďalší víkend...plánov veľa nemám,
trošku ostrihám skalku,
čo-to posadím a ostatné sa uvidí...majte sa krásne a užívajme si toto úžasné počasie :)

2 komentáre: