Translate

štvrtok 21. mája 2020

Zo starých postelí...


Na instagrame som už tieto fotky dávala,
ale sem ešte nie :)

Mali sme na povale staré hrdzavé kovové čelá z postele,
ktoré sa mi veľmi páčili
a konečne som si našla čas, aby dostali "nové šaty"


Natrela som ich odhrdzovačom, prešmirgľovala
a natrela čiernou farbou...2 nátery...
Plánujem tam napísať nejaké pekné motivačné citáty :)
Jedno čelo je pri vchodovej bráne a druhé pri terase...sú trochu preliačené,
ale na kráse im to neuberá...

Vietor mi ich zhadzoval, tak sú dočasne priviazané špagátom, ale snáď
niečo vymyslíme
a špagát nebude potrebný...




A do črepníka už pribudla azalka :)


Však sú krásne?

Majte sa krásne :)



4 komentáre:

  1. Jsou krásné, fakt moc. A myslím, že takový přírodní provaz jim na kráse neubere, spíš je oživí a ještě bude užitečný. Prima nápad. Přeji plno krásných květnových dnů z Jizerek. Olina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Olinka veľmi pekne :) tiež prajem krásne dni ;)

      Odstrániť