Translate

štvrtok 23. januára 2020

Z mrazničky...


...som vytiahla ďalšiu dávku tekvicových semienok...

 Mám ich veľmi rada :-)

To, aby som ich dala do mrazničky, mi pred pár rokmi poradil
jeden kolega...a som za túto radu veľmi vďačná,
pretože mňa by to teda nenapadlo...na ono to fakt funguje...
Semiačka sú chutné a veľmi podobné tým čerstvým na jeseň...




Recept na pečenie som už písala
  tu, ale zopakujem:


...najprv treba semiačka umyť cez sitko a usušiť na utierke.
Na plech som dala papier na pečenie a naň v jednej vrstve semiačka,
ktoré osolíme. Pečú sa v teplovzdušnej rúre (nastavené na ventilátor) na 180 stupňov
cca 20-25 minút...uprostred pečenia treba rúru otvoriť na pár sekúnd,
aby sa prípadná vlhkosť dostala von...a trošku ich "prehrabať",
nech sa pootáčajú.
Jediný rozdiel je v tom, že tieto mrazené sa pečú o pár minút dlhšie :-)


Tak príjemné lúskanie...majte sa krásne...





1 komentár: