Translate

streda 11. decembra 2019

Nechala som sa nahovoriť...


...opäť na poschodovú tortu...pre kolegyňu...
Teraz to bola "biela" - s mascarpone krémom a kopou ovocia vo vnútri :)
Torta mala cca 7 kg...


Spodná mala priemer 28 cm a bola zo 16 vajec,
vrchná mala priemer 20 cm a bola z 8 vajec.

Na jedno vajce som použila 30 g špaldovej hladkej múky
a 20 g trstinového cukru a trochu prášku do pečiva.

Na plnku som vyšľahala:

1,5 kg mascarpone
750 ml šľahačkovej smotany
500 g jemného tvarohu
300 g roztopenej bielej čokolády
100 g práškového trstinového cukru

na potretie torty (tiež vyšľahať):

500 g mascarpone
250 ml šľahačkovej smotany
125 g jemného tvarohu
150 g práškového cukru

okrem toho kopec ovocia vo vnútri, aj vonku: 

375 g malín
500 g čučoriedok
750 g jahôd
1 balenie machovky
1 ringlóta

na čokoládové stekance:

70 ml šľahačkovej smotany - zohriať a naliať na:
50 g horkej čokolády

Torta sa páčila, aj chutila, tak som rada...dokonca sme z nej aj po víkende ochutnali,
keďže kolegyňa doniesla kúsok do práce.

Tak čo, vyskúšate?

Majte sa krásne :)


2 komentáre:

  1. Mňam, Kači, ta vypadá úžasně, moc se ti povedla .... přeji ti krásné a pohodové Vánoce .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem velmi pekne, snazila som sa :) krasne sviatky, papa

      Odstrániť