Translate

piatok 29. novembra 2019

Ach jaj


Dnes som mala trošku viac času,
aby som si preklikala medzi jednotlivými položkami na blogger.sk
a zistila som,
že mám nastavené schvaľovanie pri komentároch...takže sa mi žiadne komentáre
nezverejňovali a čakali...a čakali a čakali...na schválenie :)

Dnes som nastavenia zmenila,
takže by sa mali zverejňovať automaticky...
týmto sa vám chcem všetkým ospravedlniť a zároveň veľmi pekne poďakovať
za všetky milé komentíky, ktoré ste mi zanechali aj v minulých mesiacoch.
Na niektoré som už odpísala
a postupne si všetky prečítam...ste zlaté, ďakujem  :)

No a aby sme tu mali aj nejakú fotečku,
ukážem vám aspoň ako mi kvitne amarylis...je nádherný, kúpený tiež v IKEA.


Užite si nastávajúci víkend, majte sa krásne :)

6 komentárov:

  1. Ahoj Katko, nádherně Ti vykvetl. :-) Koukám, že stále vylepšujete. Máte to pěkné. Měj se fajn a pohodový předvánoční čas. ♥
    Dáša

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Daska, dakujeme :) ano, stale nieco dorabame, ale uz nic velke v plane nemame...zatial :) len take drobnosti...tiez prajem krasny advent, papa

      Odstrániť
  2. Katko, krásně Ti rozkvetl.
    Přeji krásný adventní víkend. D.

    OdpovedaťOdstrániť