Translate

streda 9. mája 2018

Voľný deň sme strávili opäť prevažne v záhrade...


Včera bolo krásne...podvečer nám síce spŕchlo,
ale už bolo načase...trošku sme okopali paradajky, vytrhali burinu v skalke,
schovali plody zimolezu pred nenásytnými drozdami...vlani sme neochutnali ani jeden plod,
všetky nám vyzobali...tento rok sme ich obalili gázou :)
A kochali sme sa tou nádherou...

 

Levandule rastú neskutočnou rýchlosťou,
onedlho budú kvitnúť...som z nich nadšená :) 
Veľmi mám rada toto obdobie...

Na záver vám ešte ukážem, aký nádherný hrnček mám z Fitshaker-u...a aby som nezabudla,
opäť som sa prihlásila do výzvy...tentokrát do letnej...tak mi držte palce :)
Mám dole už takmer 25 kg...
Niekedy vám napíšem aj o tom...pred a po :) 


Majte sa krásne :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára