Translate

pondelok 16. apríla 2018

Dnes 41...


Letí to...
Keďže do práce nosíme vždy nejakú maškrtu, tentokrát som okrem kokosového zákusku
a rolády z gaštanového pyré piekla aj mini tartaletky...
...tieto sú plnené mascarpone krémom a jahodami...ale boli aj s malinami a čučoriedkami :)

Už ma všetci poznajú, že namiesto bielej múky používam špaldovú 
a miesto cukru zase med...
Nesklamala som :)


Ak niekoho zaujíma recept, tak tu je...

Potrebujeme:

100 g zmäknutého masla
30 g medu
200 g celozrnnej špaldovej múky
2 žĺtky
30 ml vlažnej vody
štipka soli 

Najprv som vyšľahala maslo s medom, potom pridala ostatné suroviny a vypracovala
cesto (teda za mňa to urobil môj ružový krásavec - robot)
Cesto som dala do chladničky na cca 1 hod.,
potom rozvaľkala medzi dvoma papiermi na pečenie...dosť sa lepilo
a nechcela som používať ďalšiu múku...ale myslím, že sa nič nestane, ak sa cesto
rozvaľká na dobre pomúčenej doske bez papierov.
Vykrojila som kruhy a vtlačila ich do košíkov na muffiny
(keďže mám silikónové, nemusela som ich nijako pripravovať, či olejovať).
Cesto som prepichala vidličkou
a piekla na 170 Celzia cca 15-18 minút.

Do vychladnutých tartaletiek som dala na spodok višňový lekvár
a mascarpone plnku...na plnku potrebujeme:

1 šľahačková smotana
1 mascarpone
2 PL medu

Najprv som si vyšľahala smotanu s medom a potom postupne
po lyžiciach zašľahala mascarpone...hotové už stačí len dozdobiť ovocím
(maliny, čučoriedky, jahody, atď)

 

Mini tartaletky chutili a ja sa teším :)

Majte sa krásne...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára