Translate

štvrtok 22. decembra 2016

Fúkané rohlíčky


Dnes som vám pôvodne chcela ukázať náš stromček,
ktorý sme s Jankou poobede postavili,
ale uprednostním iný príspevok...

Minulý týždeň mi kolegyňa spomínala,
že piekla fúkané rohlíky pre neter...ja ich mám veľmi rada a ešte som ich nikdy nerobila,
tak som sa jej spýtala, či robí aj na objednávku
(niektoré dievčatá si takto u nás privyrábajú).
Povedala, že nie, len pre rodinu...čo už, nechala som to tak...

O dva dni na to ma ráno privítala s tým, že má pre mňa darček...
Keď som rozbalila krabicu, neverila so vlastným očiam.
Boli tam fúkané rohlíčky...vraj mi ich upiekla, lebo ma chcela potešiť ;-)
No nie je úžasná?


To som naozaj ani vo sne nečakala...nechcela zobrať nič ani za suroviny,
či robotu. Takže Helenke veľmi pekne ďakujem za vynikajúce
orechové rohlíčky...veľmi ma potešila :-)
 


A snáď sa podarí aj mne niečím potešiť zase ju ;-)

Majte sa krásne...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára