Translate

sobota 19. novembra 2016

Recy - koník...DIY


Už dávnejšie som sa chystala vyrobiť si tohto
koníka...a podarilo sa až teraz :-)

Videla som ho niekde na internete a zostal mi v pamäti...


Je to veľmi jednoduché a jeho výroba si nevyžaduje
veľa času...potrebujeme len:

ruličku z toaletného papiera
kúsok kratónu
baliaci papier
lepidlo
lepiaca pištol
nožnice
2 konáriky (ak chcete, aby sa hojdal, tak ohnuté)


...a niečo na ozdobenie podľa fantázie...ja som použila
špagát a papierovú čipku...


No a tu je postup:

...najprv som si len tak od oka nakreslila hlavu koníka, 2 kruhy podľa toaletnej rolky 
a 4 nohy (môžete si vyrobiť šablónu a použiť tú, nech sú nohy rovnaké)... 
...potom som to vystrihla,
oblepila baliacim papierom a ten som priamo na kartóne vystrihla - najprv jednu stranu,
potom druhú...rolku som naplnila servítkou...


Ešte som ozdobila jednotlivé diely (hlavu a telo) papierovou čipkou
a chvost som zaplietla zo špagátu...

Ďalej som používala už len lepiacu pištol...prilepila som
kruhy na rolku spredu a zozadu, potom hlavu, nohy a chvost...


...a nakoniec drievka...



HOTOVO :-)




Víkend hlásia znovu upršaný,
tak ak má niekto chuť, môže sa trošku zabaviť a vyrobiť si koníka...

Majte sa krásne :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára