Translate

pondelok 29. augusta 2016

Ikea a boľavé koleno...


Celé leto som sa nevedela dostať do Bratislavy, či do mojej
obľúbenej IKEA a minulý týždeň sme
tam boli hneď dvakrát...opäť sme nakúpili plno drobností a najmä sviečky,
ale prišlo aj na nočnú lampu (do série k veľkej lampe na strope), bielu chryzantému, 
či látku (proste som jej nevedela odolať)
:-)







Keďže mi pred nejakým časom skončilo povinné očkovanie
proti tetanu, dala som sa rovno v Bratislave zaočkovať (stále tam mám moju 
pani doktorku)...neviem, či to spolu nejako súvisí, 
ale odvtedy ma bolí pravé koleno. Je pravda, že s kolenom som už mala nejaké problémy,
ale už to bolo v pohode a teraz sa mi to znovu vrátilo...dávam si naň vínové obklady na striedačku
s horčicou...obyčajnou plnotučnou :-) Zakryjem servítkou a obviažem šálom. 
Nechám pôsobiť celú noc...celkom to pomáha.
Prvé noci som nevedela od bolesti ani poriadne spať,
teraz je to už lepšie.  Takže ak vás niekoho bolí koleno, odporúčam...za vyskúšanie nič nedáte
(teda okrem horčice, či vína) 
:-)

Ja mám pred sebou týždeň voľna...veľmi sa naň teším.
A vám ho prajem tiež nádherný...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára