Translate

pondelok 20. júna 2016

Dočasný kútik na terase...


...kempingový stôl a dve stoličky...a hojdačka (tú som nefotila)...

Plánujeme tam dať časom drevený rozťahovací stôl so stoličkami...asi biely,
keďže podlaha bude hnedá...nie sme však ešte rozhodnutí :-)

Okrem toho nejakú menšiu sedačku...rozmýšľame nad umelým
ratanom, prípadne niečo pletené...uvidíme...

...zatiaľ nám to musí postačiť aj takto :-)



...šálka s kávou čaká na mňa...chýba mi tam
už len podsedák...


Cez víkend bolo u nás krásne počasie...svietilo slniečko, trošku pofukoval
vetrík a bolo teplúčko...konečne sme zahájili aj kúpaciu sezónu. Bazén sme postavili
ešte pred asi 2 týždňami, ale nejako sa nám do neho nechcelo.

Presadila som tiež azalku do väčšieho...začali jej žltnúť listy.
Tak snáď jej to pomôže :-)


Trošku som sa porýpala aj v záhradke, ostrihala ruže
a úžasne zrelaxovala. A teraz sa hor do práce...prajem krásny pondelok :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára