Translate

utorok 22. decembra 2015

Už len zajtra...


...a máme tu Vianoce :-)
 
No čo už, všetky moje plány určite nestihnem...napečené máme
medovníky a linecké, narýchlo som ešte urobila
kokosové guľky.
Ak máte radi kokos, postup je veľmi jednoduchý...použila som len sladené mlieko Salko
a balíček kokosu. Z kokosu som si asi za hrsť odložila bokom, aby bolo na obaľovanie
a ostatný som zmiešala so Salkom. Dala som to na hodinku stuhnúť do chladničky.
Potom som len lyžičkou odkrajovala a gúľala v rukách :-)
Nakoniec som guľky obalila v "odloženom" kokose a zase dala do chladničky.
 

Pri pečení medovníkov mi pomáhala aj Janka...
 

Ešte mám v pláne šuhajdy a ozdobiť medovníky, ale na iné už asi naozaj
nebude čas...
 
 
A takto si u nás pochutnávajú vtáčiky...Viťo im urobil búdku
a už sa kŕmia na slnečnicových semienkach, či jabĺčkach  :-)
Bolo dosť ťažké ich odfotiť, lebo sa báli a lietali
veľmi rýchlo...
 
 
Dievčatá, ešte sa vám chcem veľmi pekne poďakovať za komentáre
k predošlým príspevkom...
Pôvodne som myslela, že na každý odpíšem,
ale akosi mi to nevychádza, tak sa chcem poďakovať aspoň takto spoločne.
Ste zlaté a som rada, že sa vám páči kombinácia bielej so zlatou,
prípadne aj striebornou...mne sa tiež páči :-)
 
Majte sa krásne a prajem vám málo zhonu,
veľa oddychu a hlavne zdravie...

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára