Translate

nedeľa 8. novembra 2015

Vianoce v IKEA

 
Tomu sa proste nedá odolať...
 
To, že Ikea predáva novú zimnú kolekciu, to už asi viete...kedže som mala
zálusk na nejaké nové sviečky a iné drobnosti,
využila som chvíľu v Bratislave a navštívila môj obľúbený obchod :-)
 
Opäť som zakotvila okrem iného aj v oddelení látok
a vybrala som si šedú s bielymi stromčekami...plánujem z nej ušiť obrus na stôl.
 
 
Konečne nastal čas aj na kúpu môjho vysnívaného etažéra GARNERA...
minimálne rok a pol som okolo neho chodila
a rozhodovala sa, či ho kúpim a či ho vôbec potrebujem.
Vždy som však uprednostnila kúpu iných vecí...tentokrát nie a mám ho doma :-)
Už ho len poskladať...
 

Taktiež som neodolala novej hviezde STRALA
na balkónové dvere...
 

...a hyacintom...
 

Kúpila som dva...ružový a biely :-)
 
Krásnu nedeľu prajem...u nás svieti slniečko, tak verím,
že bude nádherná...slniečková...

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára