Translate

pondelok 2. novembra 2015

Giveaway...k 1. výročiu

 
Pred rokom približne o takomto čase
som sa rozhodla založiť si svoj blog...dlho som sa k tomu odhodlávala
a váhala, či sa do toho pustiť.
Nakoniec prvý príspevok uzrel svetlo sveta 3.11.2014... :-)
 
Kedže v týchto dňoch môj blog oslavuje 1. narodeniny,
mám tu pre vás pripravenú dalšiu súťaž, tentokrát narodeninovú...
 
 
O čo budeme teraz súťažiť?
 
Výhry budú tri a opäť to budú šité darčeky, ktoré som robila ja :-)
 
1. mačička...dekorácia do okna, či na poličku
2. anjelka so srdiečkom...dá sa posadiť, aj zavesiť
3. obal na zápisník aj so zápisníčkom a obal na knihu
 
...ku všetkým darčekom budú pribalené aj ružičkové servítky, ktoré sú na fotke...
 
 
Stačí splniť dve podmienky:

1. nechať odkaz v komentároch pod príspevkom s uvedenou
mailovou adresou  (ak chcete súťažiť len o jeden konkrétny darček,
môžete mi to do komentára napísať)
2. byť členom (následníkom) môjho blogu, keďže giveaway je určená hlavne
pre nich

Súťaž platí pre slovenských a českých čitateľov
a trvá necelé dva týždne...t.j. do 14.11.2015, kedy budeme losovať!

 
Teším sa na vás :)

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára