Translate

streda 30. septembra 2015

Trosku zo zahradky...

 
Na jar nam kolega priniesol prutiky figy...
trosku som ich skratila, postrkala do zeme (v kvetinaci) a nechala v predsieni.
Najprv som si myslela, ze z nich nic nebude, ale na moje prekvapenie
asi po 3 tyzdnoch zacali pucat :-)
Cele leto boli vonku, kazdy den dostali riadnu zalievku vody
 
a takto vyzeraju teraz...
 
 

Velmi sa z nich tesim,
lebo ja nie som dobry pestovatel a predsa mi rastu.
Tuto zimu ich prezimujem v suterene
a buduci rok na jar pojdu von do zahrady...snad dovtedy vydrzia :-)
 
V nasej zahradke mame mnozstvo roznych stromcekov,
ktorych plody dozrievaju postupne
a ja som za to velmi vdacna...
 
...okrem ineho tiez lieskove oriesky...
 



 
...ci hrozienko.
Nie je ho vela, ale na pochutenie staci.
 


 
Je mi luto za letom, ale jesen mam v podstate tiez rada...ma svoje caro
a my si ju uzivame plnymi duskami...aj s jablckom alebo vlasskym orechom v ruke :-)
 
Krasne babie leto vsetkym...
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára