Translate

pondelok 10. augusta 2015

Na vchodovych dverach...

 
 
...nam pribudlo srdiecko :-)
 
Minuly tyzden som mala...ako to nazvat...polodovolenkovy :-)
Do prace som chodila rano na siestu a domov
som odchadzala o pol jednej na obed...bolo to super
(teda az na to ranne vstavanie).
Tym padom som mala trosku viac casu aj na sitie, tvorenie,
ci pisanie prispevkov :-)
 
Vchodove dvere u nas dlho zivali prazdnotou.
Nechcela som trvalu dekoraciu...najvhodnejsie sa mi zdalo byt srdiecko,
ktoreho vyzdoba sa da v pripade potreby obmienat podla
rocneho obdobia :-)
Teraz som chcela nieco letne, tak som pouzila kvietkove sponky.
Dali sa krasne prichytit...okrem toho trosku cipky
a ozdoba je hotova :-)
 
Navod na kvietkove sponky najdete tu...


Na jesen pojdu kvietky dolu a srdiecko bude pripravene na dalsie zdobenie.
 
Majte sa krasne a nejako tie horucavy
vonku zvladnite :-)
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára