Translate

pondelok 9. marca 2015

Brckava vrba...

 
Od marca do jesene sa v nasom meste zbiera
zeleny odpad...vzdy je na to urcenych par dni v mesiaci, kedy ludia
mozu vylozit konare, pokosenu travu, atd. a mesto zabezpecuje odvoz...
...minuly tyzden sa preto zacali pred domami objavovat rozne konare, ostrihany vinic,
ale aj konariky brckavej vrby (my ju tak volame) :-)
Kazdy rok si par vetviciek zoberiem a upletiem vencek...
 
 
No nie je uzasna? A pre porovnanie vencek z minuleho a tohto roku...
...ten vlanajsi uz dosluzil...
 
 
Vcera bol sviatok MDZ...
...kedze sa mi velmi pacia plnokvete iskerniky
(jeden zlty som uz mala), tak som dostala este dalsie dva...biely a ruzovy.
A takto nadherne mi kvitnu...uz su ako take gulky :-)
 
 

 
 
Pocasie poslednych dni nas vylakalo do zahradky...
strihali sme broskyne, marhule, upratali konare...
Bolo uzasne...na toto som sa tak tesila...
a uz je to tu :-)
 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára