Translate

štvrtok 8. januára 2015

Zasoby sa minuli, ale chut na sladke...


...sa stale obcas objavi :-)

Kedze sme uspesne vsetky vianocne mnamky pojedli,
urobila som dalsie kolo...moje oblubene suhajdy :-)
Mam velmi rada cokoladu a vsetko cokoladove,
tak suhajdy s orechovou plnkou su pre mna tym pravym :-)


Aby bolo kazdemu podla chuti, pouzila som vacsie (muffinkove) ,
aj mensie kosicky :-)



A este pridam receptik...aby som ho o rok nemusela
hladat :-)

Suhajdy

Potrebujeme:

2 velke cokolady (200 gramove) s obsahom kakaa aspon 52% - ja kupujem v LIDL-i
1 cera

1 dcl mlieka
130 g praskoveho cukru
180 g mletych orechov

Cokoladu a ceru rozpustime nad parou, zamiesame a lyzicou davame do kosikov (pouzijeme polovicu davky). Dame stuhnut do chladu.
Mlieko s cukrom nechame zovriet, odstavime a primiesame orechy. Nechame vychladnut a lyzickou davame na stuhnutu cokoladu.
Vrch polejeme druhou polovicou cokolady a nechame znovu stuhnut.

Mnam :-)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára