Translate

nedeľa 14. decembra 2014

Losovali sme :-)

Ahojte vsetci...

Tymto sa Vam vsetkym chcem velmi pekne podakovat za ucast...ked som zverejnovala
moju prvu giveaway o skriatka,
mala som obavy, ci sa vôbec niekto zucastni :-)
 Predsa len som tu nova...ale dievcata, ste uzasne...velmi milo ste ma prekvapili tym,
kolko sa Vas zapojilo...az mi je luto, ze je len jeden skriatok a tym padom len jedna
vitazka...

Janka sa uz od rana nevedela dockat, kedy bude moct vylosovat vitaza...az sa nakoniec
dockala :-)


Najprv sme vytlacili vsetky mailove adresy...



...poskladali sme ich...


...a pustili sa do toho (samozrejme za asistencie nasej Cindy) :-)


Janka zamiesala listocky...


...a vytiahla...


...vitazku :-)


Srdecne blahozelame Drahuske
a poprosim do mailu adresu, aby som balicek mohla zajtra rano odoslat... :-)

A Vy ostatne nezufajte...rozhodla som sa, ze v januari
bude dalsia giveaway :-)
A bude taka predvelkonocna, zajacikovska...kto chce vidiet vyhru,
v mojom uplne prvom prispevku najde na fotke zajku...a to je ona...

Majte sa krasne :-)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára